menu-button
Deel deze pagina
Snel en vakkundig geholpen

onze medewerkers staan altijd voor u klaar. Via ons Supportnet werken wij samen met u aan ideeën en oplossingen

Fenêtre staat voor support

U heeft samen hard gewerkt met uw team om uw software live te krijgen. De website of online applicatie staat online en dat was het dan…. Nee, zo werken wij niet! Ook na de livegang van uw digitale oplossing stopt het contact met ons niet. Na de opleveringen blijven wij met u meedenken en helpen wij u graag.

software service

Wij zijn altijd bereikbaar via de e-mail, telefoon en onze sociale media kanalen. Onze medewerkers reageren alert en proactief. Ons gebruiksvriendelijke Supportnet, waar we online met klanten samenwerken aan hun oplossingen en applicatie ondersteuning, draagt hieraan bij. Heeft u bijvoorbeeld een wens, dan kunt u dit via Supportnet gemakkelijk aanmelden.  Komt u er niet uit? Dan kijken wij met u mee. Door middel van Teamviewer kunnen wij op een makkelijke manier over uw schouder meekijken.

hosting service

Heeft u hosting afgesloten bij ons, verwacht dan maximaal support! Wat kunt u verwachten?

  • Dagelijkse back-up
  • Actieve monitoring en opvolging van 8.00 - 18.00 uur
  • Direct servicenummer, altijd iemand bereikbaar
  • Optioneel, upgrade naar 24/7 monitoring inclusief opvolging

Onze hosting draait op een door ons beheerde VMWare cluster, waardoor continuïteit en performance gegarandeerd is met een update stabiliteit van 99,95%. 

Door derden opgeleverde websites en applicaties in beheer nemen

Loopt u vast bij uw huidige leverancier of heeft u de capaciteit niet om uw websites of applicatie te onderhouden? Dan kunnen wij u helpen. Wij kunnen uw applicaties in beheer nemen mits dit uiteraard past binnen onze techniek. Heeft u vragen naar de mogelijkheden of interesse?

Neem dan contact met ons op. 

Maximaal support

Meer weten over ons Supportnet?

Ik help u graag verder!

nathanael.buwalda@ fenetre.nl

Bel of stuur een WhatsApp

06 28 23 42 95
Contactinformatie Fenêtre >
Nathanael
top