Voor vertaalbureau Concorde Group heeft Fenêtre het bestelproces en de webshop van 24h Translations geoptimaliseerd door deze te integreren met de bestaande backoffice applicatie op basis van webservices. Hierdoor wordt een bestelling via de backoffice applicatie meteen doorgezet naar vertalers, een mooi voorbeeld van procesoptimalisatie.
Concorde Group is een vertaalbureau dat kiest voor een generieke aanpak: alle talen en alle vakgebieden. Met hun ervaring creëert Concorde Group de beste oplossingen in meertalige communicatie.
Via 24h Translations is het mogelijk korte teksten te laten vertalen. De offerte voor deze vertaalservice is binnen nu enkele seconden gemaakt. De klant selecteert de gewenste taal, plakt de tekst die moet worden vertaald in een venster en de prijs wordt berekend. Fenêtre heeft een webservice ontwikkeld op de bestaande backoffice applicatie, die ook in beheer is bij Fenêtre.
Door deze aanpassing is bestelling meteen in de backoffice beschikbaar en heeft Concorde in één keer toegang tot de bestelling met klantgegevens. De bestelling kan nu met 1 druk op de knop worden doorgezet naar de juiste vertalers.
De webservice is ontwikkeld met toekomstige webshops van Concorde Group in het achterhoofd. Dit zorgt ervoor dat toekomstige webshops direct zijn aan te sluiten op de webservice en bestellingen snel in behandeling kunnen worden genomen.
Wilt u in uw bedrijf de administratieve klantprocessen optimaliseren? Neem gerust contact op.