menu-button
Deel deze pagina

Concorde Group - Webshop 24h Translations geïntegreerd met backoffice

Voor vertaalbureau Concorde Group heeft Fenêtre het bestelproces en de webshop van 24h Translations geoptimaliseerd door deze te integreren met de bestaande backoffice applicatie op basis van webservices. Hierdoor wordt een bestelling via de backoffice applicatie meteen doorgezet naar vertalers, een mooi voorbeeld van procesoptimalisatie.
 
Concorde Group is een vertaalbureau dat kiest voor een generieke aanpak: alle talen afbeelding logo Concordeen alle vakgebieden. Met hun ervaring creëert Concorde Group de beste oplossingen in meertalige communicatie.

Op 24h Translations is het mogelijk korte teksten te laten vertalen. De offerte voor deze vertaalservice is binnen nu enkele seconden gemaakt. De klant selecteert de gewenste taal, plakt de tekst die moet worden vertaald in een venster en de prijs wordt berekend. Fenêtre heeft een afbeelding screenshotwebservice ontwikkeld op de bestaande backoffice applicatie, die ook in beheer is bij Fenêtre.

Door deze aanpassing is bestelling meteen in de backoffice beschikbaar en heeft Concorde in één keer toegang tot de bestelling met klantgegevens. De bestelling kan nu met 1 druk op de knop worden doorgezet naar de juiste vertalers.

De webservice is ontwikkeld met toekomstige webshops van Concorde Group in het achterhoofd. Dit zorgt ervoor dat toekomstige webshops direct zijn aan te sluiten op de webservice en bestellingen snel in behandeling kunnen worden genomen.

Samenvattend

  • Web service ontwikkeld
  • Bestelproces bestaande website geoptimaliseerd
  • In één keer toegang tot de bestelling én klantgegevens
  • Een aanpassing die in de toekomst waarde biedt voor Concorde Group
  • Bestellingen worden sneller in behandeling genomen


Wilt u in uw bedrijf de administratieve klantprocessen optimaliseren? Neem gerust contact op.

Contact

Ik help u graag verder!

eric.kruis@ fenetre.nl

Bel of stuur een WhatsApp

06 19 84 09 57
Contactinformatie Fenêtre >
Eric
top