menu-button
Deel deze pagina

Concorde Group - Tolken webapplicatie

Concorde vertaalgroep, het grootste vertaalbureau van Nederland, wilde voor haar callcenter een webapplicatie gebruiken voor het regelen van tolken voor de Rijksoverheid.

Concorde klanten portal afbeelding 1 Voor Concorde heeft Fenêtre daarom een toegankelijke webapplicatie ingericht om tolken te bestellen. Het gaat voornamelijk om tolken die ingezet worden bij IND's, Schiphol, rechtbanken en justitiële instellingen. U kunt hierbij denken aan telefonische tolkdiensten of tolken op locatie. Met behulp van real-time beschikbaarheid worden er tolken ingezet.

Concorde klanten portal afbeelding 2Deze webapplicatie is gekoppeld aan zowel de frontoffice als de backoffice. Beiden zijn ontwikkeld door Fenêtre. De frontoffice is online toegankelijk voor tolken, waarmee zij hun beschikbaarheid kunnen opgeven. Wanneer een opdracht beschikbaar komt, worden op basis van berekende afstand en andere specifieke kenmerken automatisch tolken uitgenodigd per e-mail. Tolken kunnen per e-mail de uitnodiging accepteren of afslaan. Daarnaast kunnen tolken hun maandverantwoording printen en hun declaratie indienen.

Concorde klanten portal afbeelding 3

Samenvattend

  • Tolken worden op basis van realtime beschikbaarheid ingezet
  • Backoffice applicatie die de invulling van (tolk)aanvragen monitort
  • Facturatie naar opdrachtgevers d.m.v. de applicatie is gefaciliteerd
  • De content is makkelijk te onderhouden met een gebruiksvriendelijk CMS
  • Gebouwd op basis van ASP.NET, C#, Acces, SQL Server en XML technologie
  • Integratie met Google Maps en Word/PDF generatie

Contact

Ik help u graag verder!

eric.kruis@ fenetre.nl

Bel of stuur een WhatsApp

06 19 84 09 57
Contactinformatie Fenêtre >
Eric
top