menu-button
Deel deze pagina
Optimalisatie speciaal voor de klant

voor een effectief en efficiënt proces 

klantVRAAG

De Raad voor de Kinderbescherming (RvdK) kan geraadpleegd of ingeschakeld worden wanneer er ernstige zorg is over de opgroei- en opvoedsituatie van een kind tussen de 0 en 18 jaar en is gevestigd op 16 locaties verspreid over Nederland. Ook voor de RvdK bemiddelt Concorde in tolkdiensten, deze opdrachten zijn zowel op locatie als telefonisch en kunnen mentaal, emotioneel als inhoudelijk veeleisend zijn. Concorde heeft Fenêtre gevraagd om haar tolkdiensten uit te breiden met klantspecifieke eisen.

RvdK-web.png

WERKBRIEFJES EN DE CONCORDE POCKET APP

Voor de Raad voor de Kinderbescherming wordt er gebruikt gemaakt van de Concorde Tolkenapp voor het aftekenen van werkbriefjes. Door middel van een smartphone kunnen de tolken hun werkbriefjes laten aftekenen.

SAMENGEVAT

  • Optimalisatie klantcontact
  • Tolken geselecteerd op vereisten van de klant
  • Registratie werkbriefjes via smartphone
  • Maatwerk software

Contact

Ik help u graag verder!

nathanael.buwalda@ fenetre.nl

Bel of stuur een WhatsApp

06 28 23 42 95
Contactinformatie Fenêtre >
Nathanael
top