Deel deze pagina

Concorde - Uitbreiding tolkdiensten voor de Raad voor de Kinderbescherming

RvdK-web.png

Vraag

De Raad voor de Kinderbescherming (RvdK) kan geraadpleegd of ingeschakeld worden wanneer er ernstige zorg is over de opgroei- en opvoedsituatie van een kind tussen de 0 en 18 jaar en is gevestigd op 16 locaties verspreid over Nederland. Ook voor de RvdK bemiddelt Concorde in tolkdiensten, deze opdrachten zijn zowel op locatie als telefonisch en kunnen mentaal, emotioneel als inhoudelijk veeleisend zijn. Concorde heeft Fenêtre gevraagd om haar tolkdiensten uit te breiden met klantspecifieke eisen.

Oplossing

Optimalisatie en vereisten

De RvdK kan op twee manieren een tolkdienst reserveren. Telefonisch via de Tolkencentrale en via een online formulier met specifieke velden binnen de portal. Voor de RvdK is het klantcontact geoptimaliseerd en worden de tolken geselecteerd op basis van de vereisten en kenmerken die de RvdK stelt.

Werkbriefjes en de Concorde Pocket App

Voor de Raad voor de Kinderbescherming wordt er gebruikt gemaakt van de Concorde Tolkenapp voor het aftekenen van werkbriefjes. Door middel van een smartphone kunnen de tolken hun werkbriefjes laten aftekenen.

Samengevat

  • Optimalisatie klantcontact
  • Tolken geselecteerd op vereisten van de klant
  • Registratie werkbriefjes via smartphone

Meer informatie over ons werk?

Ik help u graag verder!

nathanael.buwalda@ fenetre.nl

Bel of stuur een WhatsApp

06 28 23 42 95
Contactinformatie Fenêtre >
Nathanael
top