Een oplossing die flexibel en toekomstvast is, om klanten volledig online van dienst te zijn

Fenêtre werkt in nauwe samenwerking met de VNAB en haar leden continu aan het verder uitbreiden en verbeteren van het Sanctiepl@tform. Zo zijn na de lancering van het platform de Europese en Amerikaanse transactiecontroles, een koppeling met e-ABS, monitoring en het relatiemechanisme (een relatie uit de actieve monitor verwijderen) toegevoegd.

Makelaars en verzekeraars hebben de vraag gesteld of het mogelijk is om de huidige manier van uitvragen van de uiteindelijk belanghebbenden van een bedrijf (de UBO) via een gestructureerde PDF uitgebreid kon worden met een online formulier.

UBO

Eisen

Eisen en oplossingen

Oplossingen

Online formulier om UBO's aan te tonen

Na analyse van de gewenste functionaliteiten en de impact op de huidige werking binnen het Sanctiepl@tform is Fenêtre gestart met de ontwikkeling.

Nederlandse bedrijven die een verzekering nodig hebben kunnen nu, in plaats van via een PDF, online bij hun makelaar of verzekeraar via het Sanctiepl@tform de UBO’s aantonen. Via het online formulier wordt direct gecontroleerd of alle benodigde gegevens juist zijn ingevuld en zijn diverse hulpteksten beschikbaar. Wel zo handig tijdens het invullen van de UBO verklaring. Bovendien wordt voor de makelaars en verzekeraars zo voor extra tijdwinst gezorgd. Vanzelfsprekend wordt het formulier beveiligd door een unieke toegangscode.

Een oplossing die flexibel en toekomstvast is

Naast het realiseren van het online formulier, zijn binnen het Sanctiepl@tform extra instellingen toegevoegd zodat de oplossing flexibel en toekomstvast is. Zo kan de VNAB de hulpteksten zelf beheren en kunnen de makelaars en verzekeraars zelf hun eigen online UBO formulier stylen met hun logo en contactgegevens.

Met het online UBO formulier heeft de makelaar of verzekeraar bij het uitvragen van de UBO’s nu de vrijheid om te kiezen of ze dit via een online formulier of gestructureerde PDF te doen. Uiteraard is het nog altijd mogelijk om handmatig UBO gegevens toe te voegen. Maximale klantgerichtheid dus.

Resultaat

  • Makelaars en verzekeraars kunnen hun Nederlandse klanten volledig online van dienst zijn in plaats van via omslachtige PDFs
  • Logisch, helder werkproces en zeer gebruiksvriendelijk
  • Gegevens worden veilig en versleuteld verzonden
  • Flexibel te onderhouden, toekomstvaste oplossing

Testimonials

De klant aan het woord

Theo Van Endhoven
Theo van Endhoven
e-ABS manager VNAB
“Fenêtre is een betrouwbare en deskundige partner die niet alleen denkt over oplossingen maar deze ook realiseert.”

Een project laten ontwikkelen?

Neem vrijblijvend contact op om uw mogelijkheden te bespreken.

 

Bel ons

Stuur een e-mail

Nathanael)
;