;

Uitleg van statussen

Wanneer een melding is ingeschoten heeft de melding standaard de status Nieuw. Tijdens het oplossen van de melding heeft de melding verschillende statussen. In onderstaande printscreens zijn de verschillende statussen te vinden. Dit krijg je te zien wanneer je op het veld klikt.

uitleg van status

 

Een uitgebreide uitleg per status is hieronder te bekijken, heeft de melding een status die niet in deze lijst voorkomt waarvan je wil weten wat hier mee zou moeten gebeuren? Vraag deze status dan na bij je contactpersoon, de projectmanager of supportmedewerker. 


Blauw statusveld - Actie Fenêtre
  • Wanneer een status een blauw kader heeft, zoals “Nieuw” of “Budget akkoord / inplannen”, betekent dit dat er nog het een en ander moet gebeuren aan de kant van Fenêtre.

Budget akkoord / Inplannen

De urenschatting/oplossing is akkoord en kan door ons team worden ingepland.

Niet geaccepteerd klant

De urenschatting/oplossing is niet akkoord.

In analyse

Ons team maakt een urenschatting en beoordeeld wie de melding zal behandelen.

Budget niet akkoord

De urenschatting is niet akkoord.

Ingepland

De ontwikkeling ten behoeve van de melding in ingepland door ons team.

In uitvoering

Ons team is bezig met de werkzaamheden uitvoeren.

Interne test

De ontwikkeling is compleet, ons team is de oplossing aan het testen voor het naar de klant zal worden opgeleverd.

Klaar voor AT deploy

Er is naar aanleiding van de melding een nieuwe versie op de test omgeving gemaakt die klaar staat om live te worden gezet

Geaccepteerd klant

Hiermee geef je aan dat de urenschatting voor de melding akkoord is.

Wacht op externe leverancier

Er wacht gewacht op een ureninschatting, input of service van een externe leverancier.


Geel statusveld - Actie klant 
  • Wanneer de status een geel kader heeft, zoals “Ter acceptatie klant” is er actie vanuit de klant nodig. 

Budget ter akkoord klant

Ons team heeft een urenschatting toegevoegd in de melding. Reageer hierop door de status aan te passen naar 'Budget akkoord' of 'Niet geaccepteerd klant'.

Ter acceptatie klant

De oplossing is uitgevoerd. Reageer hierop door de status aan te passen naar 'Geaccepteerd klant' of 'Niet geaccepteerd klant'. 

Ter herbeoordeling klant

De oplossing is aangepast. Reageer hierop door de status aan te passen naar 'Geaccepteerd klant' of 'Niet geaccepteerd klant'.

Uitgesteld

De melding is uitgesteld.

Wacht op klant

Er is een aanpassing gemaakt in de melding die wacht op antwoord van de klant.

Niet geaccepteerd klant

De oplossing is niet geaccepteerd.

Snel en moeiteloos schermafbeeldingen en video's delen via Teams?

Gebruik onze Fenêtre Capture Tool! Gratis te downloaden via de Microsoft Store. Delen van schermafbeeldingen via Teams wordt een fluitje van een cent.

Roger Hendriks)