Support & Improve
Optimale support.
Ook na de oplevering.
Onze support medewerkers staan voor u klaar, we werken samen aan ideeën en oplossingen. Ook na de livegang van uw digitale oplossing stopt het contact met ons niet. Na de opleveringen blijven wij met u meedenken en denken we verder over verbeteringen.
Ondersteuning en optimalisatie
Heeft u een vraag, probleem of wens? Onze medewerkers zijn bereikbaar via e-mail en telefoon en helpen u proactief om tot een oplossing te komen. Mochten we er via die weg niet uitkomen gebruiken we Microsoft Quick Assist, daarmee kunnen wij op een makkelijke manier over uw schouder meekijken. Wilt u een aanpassing aan uw website of service bespreken? Wij staan altijd open voor suggesties en ideeën, samen kunnen we overleggen op welke manier aanpassingen en verbeteringen kunnen worden gerealiseerd. Onze focus ligt op wat er mogelijk is voor uw organisatie.
Hosting service
Heeft u hosting afgesloten bij ons, verwacht dan maximaal support! Wat kunt u verwachten?
- Een dagelijkse back-up.
- Actieve monitoring en opvolging van 8.00 tot 18.00 uur.
- Direct servicenummer, er is altijd iemand bereikbaar.
- Optioneel, upgrade naar 24/7 monitoring inclusief opvolging
Onze hosting draait op een door ons beheerde VMWare cluster, waardoor continuïteit en performance gegarandeerd is met een update stabiliteit van 99,95%.
Uitgelichte cases
Uw softwareproject laten slagen?
Neem nu vrijblijvend contact op voor meer informatie en ontdek wat er mogelijk is.